oompaadoomparides

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Charles Ertson - 4 november 2010 22:46

I dag är det anders som skriver nu men det är charles som säger att jag ska skriva detta.I förra inlägget fick ni charles e-post adress. Nu kan ni vinna en fin gåva. Svara rätt på de här frågorna och mejla svaren till charles.

Sätt igång!

1:Vad heter bus eller godis på engelska?

2:Vad heter fladdermus på engelska?

3:Ta gärna fram miniräknare! 555*5=?

4:Vad heter känguru på engelska?

5:Inge miniräknare! 12*12=? okey ni får använda miniräknare då!

6:Vad heter Användarnamn och Lösenord på Engelska?

7:Är Charles smart??? Okey jag hjälper er! JA DET ÄR HAN!!! (inte om jag får säga haha)

Av Charles Ertson - 4 november 2010 18:18

nu jag gtta vise my e-mail.charles-e@hotmail.se

NU jag vara lite tönteg esåm Andrz.NU jag visa förkottninen ni gisas jag sen säga vem vinna tävlingen att chatta med mig i 1 timme.Sen jag vis a whd vi prata om nu kmr förktningernat.


                             A=KAninin h=Vågort

Nej jag bara eskmta jag nu eska wisa riktygt froliga frkltingar.


skmt-Skämta  lwe-love cc-citronchokladen

vldg-väldigt tnkr-tänker erol-rolig andrz-Anders

chers-Charles Moa bkt - böcker ngll-nagelack mkt- mycket

kmr-kommer eftrbelivn-efterbliven

kanin=KAnin h=Vågor sjk-skoj vgd-vad gör du


                 NU jag brj=börja, min historia


                Moa och Andrz gick en dag i skogen och då kmr det en eftrbelivn kanin och säger lwe cc vldg mkt.Säger också tnkr göra mkt erol bkt om ngll.Då kmr Moa = chers säger : kanin nu väl ändå skmt.Andrz säga chers ändå lite etrbelivn.


                               Slut=Slut


BUe bye Kram Chers



                               update

Tävlingen pågår i 2månader och om du listar yt specialtechten du sterre shans vynna.heej då.om due läs detta ielägg du måstevara med i mien tävling hej dåååååå

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vi är 2 bröder på 30års-åldern som bor i Australien och har en nöjespark som vi kommer berätta om.Ha det bra på vår blogg.
Bröderna Andrers och Charles.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards